Review Starkey Halo | Kevin McKenna

Met dank aan Kevin McKenna voor het posten van zijn positieve feedback betreft de Starkey Halo Made for iPhone hoortoestellen!

Halo

“Ik kreeg mijn nieuwe Halo hoortoestellen, en wat een verschil! Ik draag nu zo’n 7 jaar hoortoestellen. De Halos zijn de meest natuurlijk klinkende hoortoestellen die ik ooit gedragen heb. Voeg daar ook nog eens de eenvoudige connectie met mijn iPhone en een app waarmee je eenvoudig per situatie aanpassingen kan maken aan toe…. Het enige wat ik kan zeggen is dat het klinkt als voor het eerst horen!”

Leave a Reply

